روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰ کد : ۱۹۸۴ اسلایدر اصلی اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۳۷
روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

The annual World Day for Safety and Health at Work on 28 April promotes the prevention of occupational accidents and diseases globally. The World Day for Safety and Health at Work 2022 focuses on enhancing social dialogue towards a culture of safety and health.

 

* پیام تبریک مهندس نوری مسئول بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت فرا رسیدن هشتم اردیبهشت 1401 به عنوان روز جهانی بهداشت حرفه‌ای :

امروزه سلامت و امنیت محیط های کار و شرایط کارکنان و کارگری بر هیچکس پوشیده نیست و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای، می‌کوشند تا با بهبود سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کارکنان مشاغل مختلف؛ با پیشگیری از خطرات تهدید‌کننده‌ سلامت در جهت سالم‌سازی و بهسازی محیط کار، گام‌های موثری برای رشد و پیشرفت بردارند. بی شک « روز جهانی بهداشت حرفه ای » را می توان فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت، جایگاه رفیع و سهم بی بدلیل بهداشت حرفه ای در تحقق توسعۀ پایدار کشور دانست. این روز باید آئینه تلاش ارزنده و صادقانه خواهران و برادران بزرگوار عرصه سلامت محیط کار در سرتاسر استان باشد. تلاش و مجاهدتی که سلامت شاغلین و کارگران را در رسیدن به جامعه ی سالم و توسعه ی پایدار تضمین می کند.

هر ساله سازمان بین المللی کار (ILO) فرارسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت ماه را گرامی داشته و به همین مناسبت شعار «بیایید برای تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای با همدیگر عمل کنیم» را در خصوص ترویج فرهنگ ایمنی و بهداشت حرفه ای ضمن مشارکت گروه های ذی نفع برگزیده است.

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای را به تمامی همکاران گرامی بهداشت حرفه ای شاغل در دانشگاه علوم پزشکی، در سطح صنایع و کلیه کارگران و کارفرمایان گرامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سعادت و موفقیت و سلامتی را برای این عزیزان و خانواده محترمشان مسئلت می نمایم

پوستر

پوستر ILO

تشریح شعار

کلید واژه ها: بهداشت حرفه ای


نظر شما :