مراسم گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۲ کد : ۲۰۷۱ اسلایدر اصلی اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۱۱
مراسم گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه: 
مراسم گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای با حضور معاون محترم بهداشتی ، رئیس انجمن مدیران صنایع، رئیس خانه کارگر شهرستان و با شرکت بیش از 150 نفر از کارشناسان بهداشت حرفه ای صنایع ، پزشکان طب کار و شرکت های خصوصی در تاریخ 1401/02/20 در تالار پذیرایی ملل شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا جناب آقای دکتر ذکایی ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای، با اذعان به اهمیت  فعالیت کارشناسان بهداشت حرفه ای صنایع، از همراهی و همکاری آنان در موضوع نظارت بر رعایت پروتکل  های بهداشتی  مربوط به کرونا در صنایع و نیز همکاری  فعال ایشان در رهگیری و واکسیناسیون کارگران تشکر و قدردانی نمودند.
در ادامه، رؤسای انجمن مدیران صنایع و خانه کارگر شهرستان طی ایراد سخنرانی به اهمیت جایگاه کارشناسان بهداشت حرفه ای در صنایع پرداختند و خواستار مشارکت بیشتر این عزیزان در ارتقاء سلامت محیط کار شدند.
سپس آقای مهندس نوری مسئول بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در حوزه سلامت محیط کار، گزارشی از فعالیت هایی که طی دو سال اخیر  در زمینه توسعه بهداشت حرفه ای در محیط های کاری و نیز مدیریت بیماری کرونا انجام شده ارائه نمودند و سپس در خصوص مهم ترین چالش هایی که در این حوزه نیازمند کار و پیگیری می باشد صحبت کردند. همچنین نماینده کارشناسان بهداشت حرفه ای صنایع مهم ترین چالش ها و دغدغه های کاری بخش خصوصی را بیان نمودند.
در پایان از تعدادی از مدیران صنایع و کارشناسان بهداشت حرفه ای پر تلاش که در حوزه بهسازی و ایمن سازی محیط کار اقدامات شاخصی انجام داده اند با اهدا لوح سپاس و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

تصاویر مراسم: 

 

کلید واژه ها: روز جهانی بهداشت حرفه ای


نظر شما :