تبریک روز مهندس

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸ کد : ۷۲۶ اسلایدر اصلی اخبار
تعداد بازدید:۹۹۴
کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای دانشکده علوم پزشکی ساوه طی پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسی بهداشت حرفه ای ساوه تبریک گفتند. مهندس سعید نوری افزودند مهندسان تداعی کنندگان ابتکار، نوآوری و خلاقیت و زمینه‌ ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور هستند و با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به تعالی و توسعه پایدار یاری می سازند.
تبریک روز مهندس

بسمه تعالی

پنجم اسفندماه زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان  "روز مهندس" نامگذاری شده در راستای بزرگداشت این شخصیت نمونه و الگو در مهندسی ایران و جهان و همچنین فرصت ارج نهادن به نقش ارزشمند تلاشگران این عرصه است.

مهندسان تداعی کنندگان ابتکار، نوآوری و خلاقیت و زمینه‌ ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور هستند و با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به تعالی و توسعه پایدار یاری می سازند.

اینجانب روز مهندس را به تمامی مهندسان متخصص و متعهد، به ویژه مهندسان بهداشت حرفه ای و ایمنی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با استفاده از توان و تلاش گروهی و بهره مندی از تجارب موفق، بتوانیم شاهد ارتقاء سلامت شغلی در کشور باشیم.


نظر شما :