اولین کنفرانس ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی (OHSH۲۰۲۱)

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱ کد : ۴۱۹ اسلایدر اصلی اخبار
تعداد بازدید:۶۷۳
به اطلاع کلیه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی- درمانی می‌رساند، دبیرخانه اولین کنفرانس ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی (OHSH۲۰۲۱) در نظر دارد تجربیات موفق و طرح‌های ابتکاری مرتبط با موضوعات ایمنی و سلامت شغلی در محیط‌های درمانی را دریافت و علاوه بر اشتراک‌گذاری آن‌ها در وب‌سایت کنفرانس، طرح‌های برتر را انتخاب و معرفی نماید.
اولین کنفرانس ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی (OHSH۲۰۲۱)

به اطلاع کلیه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی- درمانی می‌رساند، دبیرخانه اولین کنفرانس ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی (OHSH2021) در نظر دارد تجربیات موفق و طرح‌های ابتکاری مرتبط با موضوعات ایمنی و سلامت شغلی در محیط‌های درمانی را دریافت و علاوه بر اشتراک‌گذاری آن‌ها در وب‌سایت کنفرانس، طرح‌های برتر را انتخاب و معرفی نماید.

 بدین منظور از کلیه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و ایمنی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی دعوت می‌گردد تجربیات و نیز طرح‌های ابتکاری موفق خود در حوزه سلامت و ایمنی شغلی در محورهای مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و کنترل عوامل زیان‌آور شغلی در محیط‌های بیمارستانی را در قالب پوستر پیوست شده، تهیه و ارسال نمایید.

لازم به ذکر است طرح‌هایی که براساس نظر داوران به‌عنوان طرح برتر انتخاب می‌شوند در پنلی که به همین منظور در برنامه علمی کنفرانس اختصاص خواهد یافت توسط مجریان ارائه‌شده و ضمناً با اهدای تندیس و لوح تقدیر از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

  مهلت ارسال:

99/11/15 لغایت 99/12/15

 

 نحوه ارسال:

طرح/ تجربه خود را در تمپلیت مشخص‌شده تهیه و پس از ثبت‌نام در وب‌سایت کنفرانس (https://congressapp.ir/ohsh/user/login.php) ، از قسمت ارسال فایل به جشنواره ، فایل خود را ارسال نمایید.

با سپاس- دبیرخانه کنفرانس بین المللی ایمنی و بهداشت حرفه ای در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی-درمانی (OHSH 2021)

 

دبیرخانه کنفرانس بین المللی ایمنی و بهداشت حرفه ای در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی-درمانی (OHSH 2021)

آدرس دبیرخانه دائمی: شیراز، بلوار رازی، روبروی باشگاه برق، دانشکده بهداشت، گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار

Website: https://congressapp.ir/ohsh/

Phone: 071-37256006

WhatsApp: 09924398901

Instagram: @ohsh2021

Email: OHSH2021@gmail.com

کلید واژه ها: کنفرانس ایمنی و بهداشت حرفه ای


نظر شما :